donderdag, mei 19, 2005

Met grote dankbaarheid en vreugde geven wij kennis van de geboorte van.... MIJN EIGEN BLOGSPOT!

Jaja, ik kon er niet meer omheen. Na eerst alle redenen opgenoemd te hebben om er vooral níet aan te beginnen, ben ik toch tot de conclusie gekomen dat het wel erg leuk is. Mijn grootste reden om het niet te doen? Computers (en alles wat daarbij hoort) zijn nou niet echt één van mijn meest favourite bezigheden. Bij lange na niet zelfs... (Misschien dat dat één van de redenen is dat Afrika me zo erg trekt?)

Ik kan niet beloven dat ik er elke dag iets op zal zetten, maar zal in ieder geval m'n best doen iedereen op de hoogte te houden van m'n drukke en soms bijzarre leventje :) Zoals vandaag... Leerpunt: het is niet handig om met een groep van 60 kleuters naar een brandweerkazerne te gaan en de kinderen met de échte brandweerslang te laten spuiten. En al helemaal niet als de zon niet schijnt... Ben benieuwd hoeveel kinderen er morgen zonder verkouwdheid op school zullen zijn... Maar goed, ze hadden de tijd van hun leven en ik vond het ook wel leuk. Nooit geweten dat er zoveel verschillende brandweerwagens zijn!

Wist je trouwens dat God heel vaak door films tot je spreekt? Kwam er een paar weken geleden achter. Heel tof. Heb er nu geen tijd voor om het allemaal te vertellen, maar dat komt nog wel. 'k Ga nu naar City of Angels kijken. Who knows what He will do through this movie?

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage