maandag, juni 13, 2005

En het is zo stil in mij, ik heb nergens woorden voor
Het is zo stil in mij en de wereld draait maar door...

De rest van dat nummer is niet echt van wat je zegt 'heel geweldig', maar het refrein is toch wel op het moment op mijn lijf geschreven. Echt een raar gevoel: over(ge)spannen zijn en toch zo'n leeg gevoel van binnen. Kent iemand dat of ben ik echt de enige levende ziel op aarde die dat gevoel heeft? Maar goed, "'t zal wel weer over gaan voordat je een jongetje wordt", zou mijn vader dan gezegd hebben. Zit wat in...

Volgend jaar wordt een sabatical voor me. Verheug me er nu al op! Heb besloten een jaar langer over de studie te doen en aangezien ik nog maar iets van 10 verslagen hoef af te maken, wordt het een rustig jaartje. Kan ik eindelijk doen wat ik het allerliefste doe: gitaar leren spelen, meer tijd nemen om anderen te coachen, om lekker uit te rusten, wat dingen op een rijtje te krijgen en natuurlijk fulltime voor God te kunnen werken... Heb al wat visies ontvangen over bepaalde dingen, dus dat gaat helemaal goed komen!

To every thing there is a season and a time for every purpose under heaven.

..'t Komt inderdaad wel goed voordat ik een jongetje wordt...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage