woensdag, november 28, 2007

Eindelijk...

Hehe, daar was ze weer... Het heeft even geduurd, but now I'm back to stay :)

Sinds het laatste berichtje is er veel veranderd. Het lijkt me niet echt nodig om jullie met alle details op te zadelen, maar het komt er op neer dat ik de laatste jaren veel meer rust gekregen heb en nu lekker bezig ben met alleen maar gave dingen: door Gods genade!
Ik heb een aantal nieuwe links hiernaast (-->) gezet, waaronder eentje van mijn gemeente. Een super gave gemeente waar God zijn oog op heeft en mooie beloftes voor klaar heeft liggen!

Elke dag laat God wel weer nieuwe dingen zien en ik zal ze zoveel mogelijk op mn blogspot proberen te zetten. So we'll keep in touch!

Be blessed!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage