maandag, december 10, 2007

Weekend

God is goed! Er is een wonder gebeurd in mijn familie! Afgelopen vrijdag is Karin geopereerd. Een vrij heftige ingreep: been/enkel op meerdere plaatsen breken, schroeven er tussen doen en hopen dat het goed aan elkaar groeit, zodat ze weer kan gaan lopen... Erg pijnlijk dus. Kaatje is iemand die niet snel laat zien dat ze pijn heeft en vrijdag ging het nog best goed. Goede hoop dat ze de volgende dag naar huis kon enz. Maar toen zat ze nog onder de morfine. Zaterdag ging het absoluut niet meer en als Karin dat aangeeft, dan is het echt erg!

Zaterdagavond ben ik met een paar vrienden naar TRIN geweest, waar o.a. voor genezing werd gebeden. Ik heb toen ook voor m'n zusje gebeden en op een gegeven moment merkte ik dat in de hemelse gewesten een doorbraak was gekomen. En ja hoor, toen ik haar de dag daarop aan de telefoon had, zei ze dat ze rond die tijd geen pijn meer had en dat de pijn ook niet meer terug is gekomen! Ze kon dus gelukkig zondag naar huis!! Ze studeert voor docent natuurkunde en voor haar moet alles verklaarbaar zijn, maar dit vond zij toch ook wel een groot wonder! Zo gaaf! Ze heeft het ook tegen mn moeder gezegd (nog voordat ik mn mond open kon trekken) en zij reageerde net zo. Heel bijzonder! God gaat grote dingen doen in mijn familie!

Gisteravond hebben we dus gewoon Sinterklaas kunnen vieren. Erg gezellig! En met een flinke buit, bestaande uit voornamelijk kaarsen plus attributen, weer 's avonds naar huis.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage