vrijdag, augustus 01, 2008

Married!


Hij heeft gelukkig 'ja' gezegd, dus vanaf 15 juli ben ik officieel mevrouw Susanne Mandemaker! Klinkt stoer toch? Heb ff een fotootje erbij geplakt :)


Net terug van de huwelijksreis en nu begint het 'gewone getrouwde' leventje. Robert is vandaag voor het eerst naar zijn nieuwe baan in Kampen en ik ben -hoe burgerlijk kun je zijn- ons huis aan het opruimen en schoonmaken... Nog een beetje aan het nadenken over wat God gezegd heeft en nog steeds mee bezig is over welke volgende stappen we mogen zetten, probeer ik alle mailtjes te beantwoorden binnen een paar dagen. Wat stapelt dat snel op als je een paar weken niet in Nederland bent geweest!


We hebben een heerlijk lang weekend in een mooi Nederlands hotel cadeau gekregen van mijn schoonfamilie als huwelijksreis en daarna zijn we low-budget wezen trekken per kano in Zweden, om God te zoeken en echt tot rust te komen.

Het is zo lekker menselijk: een paar stappen voor God uit rennen omdat je liever vandaag dan morgen de dromen die je van Hem hebt gekregen nog wilt uitvoeren... In Zweden heeft Papa ons duidelijk gemaakt dat we nog niet bezig hoeven zijn om nu gelijk naar Afrika te gaan, maar dat we het komende jaar eerst meer op elkaar ingespeeld mogen raken en ons met de Dutchies mogen bezighouden en alles wat God in ons eigen landje wilt doen (en dat is veel- de opwekking is al bezig!) Eerst komende tijd zal ik me gaan richten op de nieuwe band waar ik voor gevraagd ben en die een geweldige zalving heeft (zo cool!), gaan we lekker verder met onze jeugd, zullen we in Meppel interkerkelijk dingen op gaan pakken en gaat Robert bezig om zijn bedrijf op te zetten plus onze stichting om in de toekomst meer te kunnen betekenen voor de mensen in Afrika en weet-ik-veel-waar-nog-meer :) En we gaan proberen lekker nog wat reisjes te maken om nog wat meer culturen te besnuffelen :) Zo geweldig om te weten dat God je leven in Zijn hand heeft! Wat een rust geeft dat...

1 reacties:

Op 4:27 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

Gefeliciteerd! :-D
Mooie foto!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage