vrijdag, april 18, 2008

Druk, druk, druk...

Herken je het gevoel dat je zo druk bent, dat al het andere er bij in schiet? Ik wel. Ben blij als Heaven on Earth geweest is... 't Is heel leuk om te doen hoor: kinderopvang regelen voor ong. 200 kinderen van 0 t/m 3 jaar per dag, maar niet normaal wat daar bij komt kijken..
En dan is er natuurlijk ook nog een bruiloft die je voor moet bereiden en het zingen in de Jozuatent van Opwekking waar repetities en teamdagen voor zijn... Heb een beetje het idee dat ik alleen maar aan het rennen ben de afgelopen weken. Maar goed, het is wel heel tof om te doen, dus dat scheelt een hoop!

God heeft me heel duidelijk gemaakt wat ik mag gaan doen voor/met Hem: vooral dienen in de gemeente op het gebied van jongerenwerk en aanbidding. En meer even niet. Kan niet wachten tot deze drukke maanden voorbij zijn en ik me meer op die dingen van God kan richten. En me 100% echt kan inzetten - ook qua tijd - voor Meppel. Wie getrouw is in het kleine...

Moet nu gaan: de trouwkaarten liggen klaar en ik moet de Speel-o-Theek bellen.

In mei hoor je weer meer van me!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage