woensdag, maart 12, 2008

Update

Het is alweer een tijd geleden dat ik voor het laatst wat geschreven heb. *Shame shame* Laatste keer dat ik iets schreef ging over mijn vriend Robert. Inmiddels is dat nu 'mijn verloofde' geworden... Jep, we gaan trouwen! 15 Juli is the big day! Dus tja, dan ben je druk met banken en bedden kopen, familie en vrienden inlichten, dingetjes regelen en natuurlijk zoeken naar DE jurk! Ik kan wel een plaatje laten zien van wat het waarschijnlijk ongeveer gaat worden, maar aangezien m'n lieve Robert ook deze blog zit te checken, lijkt me dat niet verstandig (sorry schat) Eén hint: het is niet paars..

De bruiloft is niet het enige waar ik druk mee ben geweest. Ik ben namelijk ook sinds een dikke week weer terug uit India! Alle gedetailleerde verhalen hou je nog ff van me tegoed, maar het was iig geweldig! Heel veel mensen tot geloof gekomen (1300), veel genezingen en bevrijdingen gezien en ontzettend veel kinderen gehugd, waaronder Vamsee, mijn eigen sponsorkind. Binnenkort worden er meer foto's op mn blog gezet, maar nu alvast een klein voorproefje..

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage