maandag, juni 09, 2008

Het aftellen is begonnen!


Nog een klein maandje en dan is het zo ver: ik word mevrouw Susanne Mandemaker! Ik moet nog wel wennen aan die naam hoor, maar kan ook haast niet wachten totdat ik zo heet..


Alle grote dingen zijn geregeld voor de dag: de kerk is gereserveerd, het restaurant staat vast, de jurk kan ik 3 juli ophalen en de versieringen en bloemen zijn geregeld :) Het is best apart om zo bezig te zijn met je trouwdag. Als klein meisje was ik al bezig met trouwjurken ontwerpen en fantaseerde je over hoe het zou zijn. Maar als het dan echt zo ver is, is het toch nog wel soms wat onwerkelijk. Helemaal omdat je nu weet met wie je je leven gaat delen en bij wie je hoort! En als je dan denkt aan wat er in de Bijbel staat over hoe je als man en vrouw bedoeld bent en wat een huwelijk eigenlijk betekent, is het zo ontzettend genadevol dat ik zo'n heilig verbond aan mag gaan met zo'n geweldige man!


God is trouwens ook heerlijk bezig in onze levens! We zijn nu samen met het jeugd/jongerenwerk begonnen van onze gemeente en mogen een paar geweldige jongeluitjes coachen. Stuk voor stuk a lot of potential! En verder ben ik nu een heel goed boek aan het lezen waar God ook echt doorheen spreekt: 'Ik zie een leger' van Floyd McClung. Echt een aanrader! Binnenkort zal ik wat meer delen hierover.
Dat was het voor nu ff. Het zal niet weer zo lang duren voordat ik wat nieuws op mn blog zet :)

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage