zondag, januari 06, 2008

Totally in love...


Ooit versteld gestaan van hoe God soms zo snel en duidelijk gebeden laat uitkomen? Ik had het vandaag in de dienst... Ben er nog steeds een beetje overwhelmed door!

Met een groepje zijn we al een tijdje voor onze gemeente en woonplaats aan het bidden en vandaag werd het echt duidelijk dat God die gebeden verhoord! Er stopte een echtpaar recht voor de kerk uit hun auto om een winkelpand te bekijken oid en ik had het heel sterk op mijn hart om voor ze te bidden, terwijl we het Avondmaal aan het vieren waren en ik vandaag aan de beurt was om te zingen. Beetje rare timing, dus ik wist zeker dat het van God was.. Dus ik bidden dat die mensen bij ons naar binnen zouden komen en God zouden ontmoeten en bij Hem zullen blijven. En wat gebeurde er? Een half uur later stappen ze de kerk binnen en blijven kletsen tot een uur of 1! Zooo bijzonder!

En dat was niet eens het enige! Drie (!) mensen uit onze gemeente die nog nooit een woord van God durfden door te geven, kwamen vandaag met super profetische en zuivere woorden van Hem! Zij bemoedigd in hun geloof, woorden van waarheid uitgesproken van God en de gemeente opgebouwd. Wat wil je nog meer?


Het is gaaf om te zien dat de gebeden eindelijk uitkomen en dat God zo verschrikkelijk veel van ons houdt!

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage