maandag, september 01, 2008

Hyves en 100 en 1 andere dingen

Yeah! Ik heb Hyves! Het duurde ff voor het ook bij mij doordrong dat Hyves toch wel erg leuk en handig is! En niet alleen dat: het is ook behoorlijk verslavend :( Weet niet hoe het met anderen is, maar ik moet de tijd goed in de gaten houden dat ik niet uren achter elkaar alle vrienden zit te checken en daardoor niet meer toekom aan andere dingen...

Nou heb ik op zich ook nog wel een leven er naast hoor! We zijn druk zat! We hebben sinds de laatste blog een nieuwe keuken gekregen, een nieuwe auto (Citroentje C3), in de gemeente is er veel beweging en dan is er ook nog een Pluk-kinderfeestje van Bram :) Helemaal leuk om mee bezig te zijn! Zit er serieus over na te denken om daar een bedrijf in te beginnen.. Genoeg ideeën en thema's waar je uit kunt putten! En wat is er nu leuker voor kids dan patat op een matras eten a la de Stampertjes?

And on top of everything is er ook nog een God die dingen ff wat duidelijker maakt. Zijn nu een beetje bezig met de eindtijd: zoveel tekenen! Het komt steeds dichterbij. Dat wordt wat.. Wel belangrijk om een beetje te weten wat er gaat gebeuren! Als het voor mezelf ietsjes duidelijker is, zal ik het zeker hier 'neerpennen'. Maar houd Rusland in ieder geval in de gaten! (Daniel 11:40)

Be blessed!

1 reacties:

Op 9:44 p.m. , Blogger Ben zei...

Heeij, gefeliciteerd met nieuwe auto. Hoestie verder? We missen jullie wel een beetje hoor, hier in Apeldoorn :-) Maar verder is het wel gezellig, hoor. Wel jammer trouwens, van Hyves (me is anti, haha). Dusszzzz... groetjes aan je man,

B&M

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage